Опис
Опис проекту
В стратегії розвитку Тернополя зазначено, що одним з пріоритетних напрямків розвитку міста є проведення фестивалів. Цей напрямок складається з двох компонентів: 1. Створення якісного туристичного продукту. 2. Промоція продукту серед мешканців України та інших країн. На сьогодні одним з найяскравіших туристичних подій року є музичний фестиваль “ФАЙНЕ МІСТО”. Фестиваль активно розвивається та залучає щороку все більше туристів як з України так і з країн Європи. Організатори зробили якісний продукт, який привів у Тернопіль в 2016-му році 13 000 туристів. Подія такого масштабу сприяє розвитку середнього та малого бізнесу в Тернополі та покращує імідж на туристичній мапі України.
Зазначеним проектом ми пропонуємо залучити ресурси громадського бюджету з метою промоції Тернополя та музичного фестивалю “ФАЙНЕ МІСТО”. Якісні промо-ролики транслюватимуться на провідних теле- та радіоканалах України. Спільними зусиллями ми створимо Тернополю імідж міста в якому варто відпочивати, робити бізнес та залишатись жити. Туристи, які приїжджатимуть в Тернопіль залишать значно більші суми коштів, ніж буде залучено на проект. Окрім того кожен задоволений турист, залишаючи відгук в соцмережах, популяризуватиме наше місто.
https://www.youtube.com/watch?v=EaRityjs59M
Обґрунтування бенефіціарів проекту
Бенефіціарами проекту є всі жителі міста. Збільшення кількості туристів сприятиме наповненню міського бюджету, розвитку середнього та малого бізнесу. Таким чином буде збільшуватись й бюджет розвитку та бюджет участі відповідно. Реалізація проекту дасть відповідь на запитання: “Яким є місто Тернопіль, чим воно відрізняється від інших?”. Ми донесемо усім жителям України, що Тернопіль – це місто в яке варто приїхати, щоб тут відпочити, вчитись та робити бізнес.
Інформація щодо очікуваних результатів у разі реалізації проекту
Завдяки реалізації зазначеного проекту передбачається збільшення кількості туристів в Тернополі мінімум на 20% протягом 2017-го року. Підставою робити такий оптимістичний прогноз є те, що основною причиною чому в Тернопіль не їдуть туристи – відсутність промоції міста на національному рівні. Ми робимо якісні заходи, проте, немає ресурсів, щоб донести інформацію про них до потенційних туристів.
Промоція фестивалю сприятиме формуванню іміджу Тернополя та області, збільшення кількості туристів, просуванню місцевих торгових марок та брендів. Ресурси, які залучені для підготовки та проведення фестивалю, будуть вкладені в регіональну економіку для розвитку транспорту, роздрібної торгівлі, готелів, громадського харчування, організацій-субпідрядників з розвитку інфраструктури.
Фотографії
Відповідальні підрозділи
Управління стратегічного розвитку міста