Тернопіль Fest Реалізований

Доданий
29.10.2016
Номер
536
Культура

Мета проекту «Тернопіль Fest» - залучити впродовж 2017 року близько 20 тис. туристів до Тернополя з інших міст. Ми пропонуємо кожного місяця (з травня по вересень) у місті проводити один мистецько-гастрономічний фестиваль, аналогів яких немає в Україні. А прибуток, отриманий на фестивалях, буде спрямований на реалізацію соціальних ініціатив у місті.

Автор проєкту
Ігор
Ігор Беловський
Бюджет
953 800 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис проекту

Тернопіль - місто потенціалу і ми хочемо його розвинути. Вважаємо, що Тернополю необхідна більша кількість туристів, а одна з стимулів відвідати наше місто є цікаві атракції, тобто різного плану фестивалі. Досвід минулих фестивалів та інших міст показав ефективність даного підходу.
Туристи - це десятки та сотні гривень, які залишаються у місті і використовуються на його розвиток. На нашу думку, систематичне проведення масштабних фестивалів допоможе звернути увагу туристів на наше місто. На цей рік проект розрахований на внутрішнього туристуа із Західного регіону.
Мета проекту - організувати фестивалі, які допоможуть залучили до Тернополя додатково 20 тис. туристів з інших міст, популяризувати нові туристичні локації міста, збільшити туристичний потік. Одній з цілей, яку ми собі ставимо, щоб про Тернопіль говорили у інших містах, як про місто затишку та хорошого відпочинку, у який хочеться повернутися знову.

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Цей проект допоможе відчути результати й пересічним мешканцям, а також готельєрам, рестораторам, транспортній інфраструктурі та різним суб’єктам господарювання. Наприклад, для готелів - це поселення гостей, у закладах харчування будуть відвідувачі з інших міст, збільшиться попит на внутрішні туристичні маршрути, що добавить роботи екскурсоводам.. Відтак, при систематичній роботі у місті збільшуватиметься кількість робочих місць, створюватимуться нові заклади, розвиватиметься сфера обслуговування, тощо.

Інформація щодо очікуваних результатів у разі реалізації проекту

Ключові показники оцінки результату проекту: економічні (збільшення находжень до бюджету за рахунок сплати більших податків підприємствами сфери обслуговування); соціальні (збільшення кількості туристів у місті), а також реалізація соціальних ініціатив у місті, спрямовані на перетворення урбаністичного простору з виручених коштів під час фестивалю.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Управління культури і мистецтв