Опис
Опис проекту
- Проблема:
Низька кількість туристів, що відвідують Тернопіль протягом року. Відсутність промоції міста в обласних центрах та і в країні загалом.
- Мета:
Збільшення кількості туристів, посилення маркетингу міста та його промоції.
- Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування:
Розвиток концепції подієвого туризму, зокрема проведення тернопільського пивного фестивалю Кухоль пива та інформувати жителів сусідніх областей про дану подію через інформаційні ресурси.
- Чому потрібно реалізовувати даний проект:
Розвиток даної концепції призведе до збільшення кількості туристів у місті, які в свою чергу що будуть тут витрачати гроші. Збільшення фінансових потоків надасть поштовх для розвитку інфраструктури та підприємницької діяльності громадян та росту економіки міста в цілому. Відповідно ці фактори призведуть до зростання благополуччя мешканців міста
Обґрунтування бенефіціарів проекту
Жителі та гості міста що споживають пиво, малі підприємці що будуть здійснювати торгівлю, готелі та домогосподарства що мають прийняти гостей які прибудуть відвідати фестивалю, влада міста що отримає додатковий рейтинг за через вивільнення соціальної енергії у мешканців та підприємців міста.
Інформація щодо очікуваних результатів у разі реалізації проекту
Залучення у місто під час проведення заходу 20 тис. туристів. Пропагування серед 10 млн. осіб концепції подієвого туризму у місті Тернопіль. Збільшення фінансових надходжень до місцевого бюджету через формування фінансового потоку ресурсів з інших областей в Тернопіль та розвиток малого і середнього підприємництва, зменшення соціальної напруги в суспільстві.
Фотографії
Відповідальні підрозділи
Управління культури і мистецтв