Оцінка якості послуг, що надаються працівником державної установи. Брав участь

Доданий
31.10.2016
Номер
586
Телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології

Рішення - це система яка допоможе виявити та швидко зреагувати на проблеми обслуговування за допомогою оцінки якості наданого сервісу. Якщо у відвідувача є зауваження роботи працівника - відвідувач може скористатись QR-кодом з наклейки на дверях з посиланням на web-сторінку рішення, де він може залишити повідомлення про проблему, або ж зателефонувати за вказаним номером.

Автор проєкту
Руслан
Руслан Савчишин
Бюджет
99 500 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис проекту

Ціль Рішення
Покращення якості обслуговування працівниками державної установи за допомогою системи оцінювання.
Розширений опис Рішення
Рішення - це система яка допоможе виявити та швидко зреагувати на проблеми обслуговування за допомогою оцінки якості наданого сервісу. Одним з елементів системи є наклейка, яка знаходиться на вхідних дверях в кабінет працівників державної установи які приймають відвідувачів. На наклейці знаходиться запитання до відвідувача, чи є в нього зауваження до обслуговування. Якщо так - відвідувач може скористатись QR-кодом з посиланням на web-сторінку рішення, де він може залишити повідомлення про проблему, або ж зателефонувати за вказаним номером. Наклейка має декілька варіантів дизайну.
Після відправлення повідомлення серверна частина рішення обробляє його та зберігає наступну інформацію:
ідентифікаційний номер повідомлення
дата та час створення повідомлення
інформація про клієнта (номер телефону або Мac-адреса)
назва кабінету
ідентифікаційний номер кабінету
ПІБ співробітника закріпленого за кабінетом
ПІБ керівника співробітника закріпленого за кабінетом
підрозділ співробітника закріпленого за кабінетом
відділ співробітника закріпленого за кабінетом
служба співробітника закріпленого за кабінетом
Зібрані дані система візуалізує у вигляді таблиць та графіків, які дозволяють управлінню державної служби чи органу побачити, де є основні проблеми обслуговування (на думку відвідувачів) та хто саме є керівником проблемної ділянки/підрозділу, і приймати на основі цих даних управлінські рішення. Також рішення візуалізує тенденцію змін оцінки працівника, підрозділу, відділу чи служби та дозволяє порівнювати їх.

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Всі мешканці міста.

Інформація щодо очікуваних результатів у разі реалізації проекту

Очікуваний результат
Високий рівень задоволеності обслуговуванням відвідувачів (значно вище поточного рівня)
Чіткий звіт про рівень обслуговування в іменах і прізвищах посадовців, на основі якого голова державної служби може приймати управлінські рішення
Незалежна оцінка роботи працівників держустанов

Відповідальні підрозділи

Управління транспорту та зв'язку