Зелена хвиля Відхилений

Доданий
31.10.2016
Номер
620
Транспорт

«Зелена хвиля» – це робота світлофорів у режимі, під час якого зелене світло горить на всій вулиці, чим дозволяє транспорту максимально швидко проїжджати відрізок, а не їхати від перехрестя до перехрестя, чекаючи своєї черги на світлофорі. Така практика частіше використовується на найбільших транспортних артеріях міста.

Автор проєкту
Олег
Олег Грушицький
Бюджет
100 000 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис проекту

«Зелена хвиля» - автоматична система світлофорного регулювання, що забезпечує безпечний рух транспортних засобів на міських магістралях. Розраховується на певну середню швидкість; між рядом світлофорів встановлюється зв'язок, що забезпечує включення зелених сигналів до моментів підходу компактних груп транспортних засобів. Впровадження координованого регулювання за системою "Зелена хвиля" створює ряд переваг по порівнянню з індивідуальним регулюванням на кожному перехресті: підвищується швидкість руху по магістралі, скорочуються зупинки транспорту в перехресть, зменшується число дорожньо-транспортнних пригод і т.п. На всіх перехрестях магістралі, скоординованих за принципом "Зеленої хвилі", задається один і той же цикл, як правило, в межах 45—80 сек. Зелене світло по напряму координованій магістралі на різних перехрестях включається не одночасно, а з заздалегідь визначеним зрушенням. Це дозволяє застосовувати механізм при будь-яких відстанях між перехрестями. Для підвищення надійності роботи, окрім світлофорів, використовують спеціальні покажчики розрахункової і необхідної в даний момент швидкості руху транспортних засобів. Концепція впровадження «Зеленої хвилі» – це один з етапів розвитку Інтелектуальної автоматизованої системи управління дорожнім рухом міста Тернополя

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Власники транспортних засобів

Інформація щодо очікуваних результатів у разі реалізації проекту

Режим «Зелена хвиля» дозволить тисячам тернополян витрачати менше часу на пересуванням містом, при можливості безперервного руху транспортного потоку на визначеній ділянці за умови дотримання рекомендованої швидкості (50-60 км/год). Підвищення швидкості руху на міських магістралях і збільшення пропускної спроможності вулично-дорожньої мережі призведе до зменшення заторів на дорогах міста, чим покращить екологічну ситуацію у Тернополі.

Фотографії