Студія робототехніки На реалізації

Доданий
27.09.2018
Номер
23
Освіта

Проект передбачає комплексне навчання підростаючого покоління 6-21 років основам робототехніки.

Автор проєкту
Ольга
Ольга Коверська
Бюджет
296 100 грн
Розрахунок бюджету
Район
Центр
Адреса
Київська вулиця, 3б, Тернопіль

Опис

Опис проекту

Проект передбачає комплексне навчання підростаючого покоління 6-21 років основам робототехніки. Молодші школярі опановуватимуть ази технічного моделювання, конструювання і програмування з допомогою наборів LEGO*Wedo* 2.0. діти середнього і старшого шкільного віку вивчатимуть електроніку, схемотехніку з допомогою платформи Arduino і LEGO*Mindstorms*Education EV3, 3D-моделювання. Молодь 17-21 років проектуватиме і реалізовуватиме власні розробки роботів.

Обґрунтування бенефіціарів проекту

Проект розрахований для учнів шкіл і молоді м. Тернополя

Проблема

Уже ні в кого не виникає сумнівів щодо ролі технологічних інновацій у нашому житті. Сучасне покоління дітей з раннього віку з технологіями на «ти» і часто розбираються в них краще за батьків. Їх оточують речі, які ще 10-20 років тому здавалися швидше фантастичними – смартфони. Віртуальна реальність, штучний інтелект. Світ став складнішим, і тепер для успішної самореалізації необхідно володіти великим набором навичок, особливо в сферах науки, технологій, інженерному мистецтві і математиці. Робототехніка – порівняно нова галузь, що дозволяє залучити до інженерної творчості дітей, починаючи з молодшого шкільного віку; дає можливість виявити й розвивати знання і вміння учнів в таких напрямках, як електроніка, механіка, 2D- і 3D – моделювання, конструювання, програмування, розробка штучного інтелекту. Крім того, таке навчання дозволить істотно поліпшити знання учнів з математики, фізики, інформатики.

Мета проекту

Мета проекту полягає у залученні молоді до:
• Досліджень у галузі робототехніки;
• Обміну технічною інформацією і початковими інженерними знаннями;
• Розвитку нових науково-технічних ідей;
• 2D- і 3D – моделювання;
• Об’єктно-орієнтованого та графічного програмування, підвищення мотивації до навчання програмуванню;
• Розвиток творчої уяви;
• Застосування здобутих знань у самостійній конструкторській і винахідницькій діяльності;
• Участі у регіональних, Всеукраїнських та Міжнародних чемпіонатах та фестивалях з робототехніки.

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Чому виникла ідея реалізувати «Студію робототехніки» саме на базі позашкільного навчального закладу «Станція юних техніків»? По-перше, його стіни щороку відвідують сотні допитливих і талановитих дітей міста Тернополя. По-друге, заняття безкоштовні, тому це дозволить дітям усіх верств населення мати рівний доступ до навчання. По-третє, в даному закладі є всі умови для проведення відповідних занять. І по-четверте, тут працюють педагоги, що мають відповідні знання і досвід навчання робототехніці, електроніці, моделювання/конструювання та програмування.
На даний час на станції вже кілька років успішно працює гурток «Robokids», де займаються молодші школярі. Цього року був відкритий новий напрям – «Arduino Hub» - для дітей середнього і старшого шкільного віку. За браком необхідного устаткування, у навчальному процесі поки що може бути задіяно лише кілька десятків дітей, а кількість бажаючих навчатися невпинно зростає!

План заходів з реалізації проекту

Закупівля необхідного матеріального забезпечення для навчання дітей і молоді робототехніки на базі Комунального закладу Тернопільської міської ради « Станція юних техніків».

Фотографії